مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

رنگ دکوراسیون ترند 1402-2023

سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴ ق.ظ

جدید ترین ترند های دکوراسیون در سال 2023
هر ساله با توجه به ارزش های روز، رنگ سال و دیگر موارد ترفندهای مختلفی برای طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی منزل ایجاد می شود که استفاده از آن ها در طراحی داخلی می تواند باعث امروزی تر و لوکس تر بنظر رسیدن خانه ها شود. در سال 2022 طراحان به استفاده از بسیاری از ترفندهای سنتی و قدیمی و ترکیب آن ها با ترفندهای امروزی و مدرن روی آوردند و همین سبب خلق دکوراسیون هایی فوق العاده شده است. تنها نکته ای که برای داشتن یک دکوراسیون دفتر کار کاملا حرفه ای و زیبا مهم است که رعایت شود دریافت کمک از متخصصین و طراحان این حوزه می باشد. با شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا همراه باشید تا  با بعضی از ترندهای سال 2022 و 2023 که طراحان از آن ها در طراحی داخلی منزل استفاده کرده و می کنند آشنا شوید.

برای مشاهده بهترین دکوراسیون داخلی در شهرهای مختلف مانند دکوراسیون داخلی در شیراز ، تهان وسایر شهرها به سایت طرح و دکور میتوانید مراجعه نمایید.

آشپزخانه ی سفید
امروزه با توجه به اینکه طراحان متوجه شده اند آشپزخانه بیش از هر فضای دیگری در خانه اهمیت داشته و به عنوان قلب خانه به شمار می رود در پی طراحی خاص تر آن و توجه ویژه به آن می باشند. به همین دلیل روز به روز ترفندهای بیشتری برای شیک تر کردن آشپزخانه رو شده و ترندهای زیادی به وجود می آید. از جمله ترندهای طراحی داخلی منزل ایرانی استفاده از رنگ سفید برای آشپزخانه می باشد. این کار باعث یکدست و تمیز بنظر رسیدن آن و از طرفی بزرگتر و دلبازتر دیده شدن آن می شود. حال می توان تماما آن را با رنگ سفید یکی کرد و یا از جزییات رنگی در بعضی از قسمت های آن بهره برد.

برای مشاهده دکوراسیون های داخلی شیراز و تهران میتوانید به سایت صدرا ساختمان نیز رجوع کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۶
علیرضا امیری

دکوراسیون داخلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی