مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

راهنمای خرید پرده در شیراز با پی جو

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰ ق.ظ

هنگام انتخاب پرده با آپشن های زیادی رو به رو می شویم و انتخاب از بین آن ها کمی دشوار است. این راهنما تا حدودی کار را راحت تر کرده و در انتخاب پرده برای قسمت های مختلف خانه به شما کمک می کند.

چگونه شروع کنیم؟

اگر هدف شما از نصب پرده پوشاندن و تاریک کردن اتاق است باید پرده های آستر دار نصب کنید. اما اگر با نور اتاق هیچ مشکلی ندارید و پرده ها فقط حالت دکوری دارند پرده های بدون آسترنصب کنید. مزیت آستر این است که پرده ها را از نور آفتاب محافظت کرده و عمر آن ها را بیشتر می کند. به علاوه پرده را سنگین تر و شیک تر می کند.

رنگ و جنس پرده

جنس

حال و هوای اتاق را در نظر بگیرید. برای یک فضای رسمی پارچه های ابریشمی یا مخمل مناسب هستند که برای تمیز کردن آن ها شستشوی خشک لازم است. البته برای این فضاها می توانید از ترکیب پارچه های ساتن و نخ یا ابریشم طبیعی و مصنوعی هم استفاده کنید که قابل شستشو هستند. برای فضاهای غیررسمی پارچه های کتان و مخمل می توانید استفاده کنید. البته پارچه های نخی هم مناسب هستند این پارچه ها برای هر دکوری مناسبند و حس لطافت و پاکیزگی می دهند.

رنگ

هنگام انتخاب پرده باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پرده هم رنگ دکور باشد یا رنگی متضاد داشته باشد. اگر می خواهید هم رنگ باشد باید رنگ پرده را کمی پر رنگ تر یا کم رنگ تر از رنگ دیوار انتخاب کنید. یا رنگی مشابه رنگ یکی از وسایل اتاق مثل فرش انتخاب کنید. اگر پرده بدون آستر انتخاب کرده اید که نور آفتاب از پشت پرده به داخل خانه می تابد رنگ پرده نیز به داخل خانه منعکس می شود. پس باید در انتخاب رنگ پرده محتاط باشید.

طرح

یک قانون کلی درباره طرح پرده ها: اگر مبلمان اتاق طرح دار است پرده ساده و اگر مبلمان ساده است پرده طرح دار انتخاب کنید. بیشتر سعی کنید طرح های ریز و نامحسوس مثل نقطه نقطه یا طرح ترمه.

طرح های درشت کمی جسارت می خواهد.

امیدواریم با مراجعه به سایت پی جو بتوانید پرده فروشی در شیراز که مدنظرتان است را انتخاب نمایید.


medium

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۸
علیرضا امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی