مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

هیچ می دانید سالم ترین غذاهای فست فودی کدامند؟ فست فود ها معمولاً شامل غذاهایی هستند که برای تهیه آن‌ها زمان کم و مواد ساده ای نیاز است. با این حال، برخی از فست فودها به سبب ترکیبات سالم و مواد غذایی مفیدی که دارند، می‌توانند به عنوان یک گزینه سالم برای غذا خوردن در نظر گرفته شوند. در ادامه، به برخی از سالم‌ترین غذاهای فست فودی که می‌توانید در رستوران‌های فست فودی پیدا کنید، اشاره می‌کنیم.
سالاد مخلوط به همراه مرغ : سالاد مخلوط که شامل سبزیجات تازه مانند خیار، گوجه فرنگی، کاهو و هویج است در کنار مرغ گریل شده، می‌تواند یک گزینه سالم برای غذا خوردن باشد. می‌توانید از مقدار روغن و سس کم چرب استفاده کنید.

سالم ترین غذاهای فست فودی کدامند؟
 سیب‌زمینی تنوری چیلی
به جای سیب زمینی سرخ کرده که در حجم زیادی از روغن سرخ شده است، سیب زمینی کبابی را از منو فست فودها انتخاب کنید. بدین ترتیب یک غذای سالم و خوشمزه انتخاب می کنید که نسبت به سیب زمینی سرخ کرده از کالری کمتری برخوردار است.

لیست فست فود در کشاورز تهران اینجاست کلیک کنید.

 سینهٔ مرغ گریل‌شده به‌همراه پورهٔ سیب‌زمینی و ذرت
زمانی که دلتان هوس گوشت سفید می کند سینه مرغ گریل شده در کنار یک بشقاب سیب زمینی کبابی گزینه مناسبی است.

ساندویچ گوشت شترمرغ: ساندویچ گوشت شترمرغ، یک گزینه سالم برای غذا خوردن است. گوشت شترمرغ کم چرب، پروتئین بالا و کم کالری است و می‌تواند در تنظیم وزن و کاهش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی مفید باشد.

برگر گوشت چرخ کرده: برگر گوشت چرخ کرده، می‌تواند به عنوان یک گزینه سالم برای غذا خوردن در نظر گرفته شود به شرطی که با گوشت چرخ کرده کم چرب درست شود.

سالاد مرغ: سالاد مرغ، شامل مرغ کباب شده و سبزیجات تازه است و می‌تواند یک گزینه سالم برای غذا خوردن باشد. برای کاهش کالری، می‌توانید از روغن و سس کم استفاده کنید.

لیست فست فود در گاندی تهران اینجاست کلیک کنید.

سالم ترین غذاهای فست فودی کدامند؟
پیتزای سبزیجات: پیتزای سبزیجات، یک گزینه سالم برای انتخاب است، اگر با سس و پنیر کمی سرو شود. سبزیجات می‌تواند به عنوان یک منبع خوب از فیبر و ویتامین‌ها و مواد معدنی باشد.
پیتزای مرغ و قارچ: این پیتزا نیز بشرطی که از پنیر پیتزای کمی در آن استفاده شده باشد می توان به عنوان یک فست فود رژیمی استفاده کرد.

لیست فست فود در رودکی تهران اینجاست کلیک کنید.

سالاد سزار: یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای خوردن یک وعده غذای فست فودی می باشد البته به این شرط که از سس بسیار کمی در آن استفائده کرده باشید. 

در نهایت، باید به این نکته توجه داشت که همیشه باید برای انتخاب یک گزینه سالم در فست فودها، به مقدار مصرفی روغن، سس، نمک و قند توجه کنید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم امید آنکه همیشه سالم و تندرست باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۴۵
علیرضا امیری

 امروزه فست‌فود  ها در سرتاسر جهان به محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین غذاهای دنیا تبدیل شده‌اند چراکه معمولا سعت بالایی در پخت دارند و بسیار خوشمزه هستند.

امروزه فست فود ها در رقابت با یکدیگر هر روز غذاها و خوراکی های جالب تر و خوش مزه تری ارائه می دهند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و مشتریان بیش تری نیز جذب کنند. امروزه در لیست خوشمزه ترین و پر طرفدارترین غذاهای فست فودی به ترتیب، پاستا، هبرگر، پیتزا، هات داگ و ساندویچ پیشتازند.  

اگر شما هم در جستجوی بهترین فست فود در غرب تهران هستید اینجا را کلیک نمایید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۰۳
علیرضا امیری