مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

۲۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

هیدروسفالی یا همان آب آوردن مغز بیماری شایع در کودکان می باشد که مغز را دچار اختلال می کند در این بیماری مایغ مغزی نخایی نمی تواند درون مغز به راحتی حرکت کند و به دلیل اینکه این مایع باعث تغذیه و شناور ماندن مغز می شود با به وجود آمدن این اختلال به مغز فشار وارد شده و باعث بزرگتر شدن سر کودک می شود. جالبه بدانید که این بیماری برای افراد بزرگسال و بالای 60 سال نیز ممکن است اتفاق بیفتد. هنگام مراجعه به پزشک برای درمان هیدروسفالی، پزشک با بررسی علائم فرد پس از تشخیص بیماری شروع به درمان و جراحی خواد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۹
علیرضا امیری

ساییدگی ستون فقرات بر اثر از بین رفتن غضروف بین استخوان ها یا همان مهره های ستون فقرات به وجود می آید که علت اصلی آن بالا رفتن سن می باشد و باعث می شود که فرد کار های روزمره خود را به سختی و همراه درد انجام دهد راه های درمان متعددی برای از بین بردن درد و تورم در ستون فقراتی که دچار ساییدگی شده است وجود دارد پس از مراجعه به پزشک و تشخیص ساییدگی ستون فقرات شما می توانید زیر نظر پزشک درمان ساییدگی ستون فقرات خود را شروع کنید، به فیزوتراپی رفته و ورزش های خاصی را انجام دهید تا بتوانی تا حد بسیار زیادی درد و تورم در ستون فقرات خود را کاهش دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۸
علیرضا امیری

شکستگی ستون فقرات می تواند دلایلی مختلف داشته باشد مثل زمین خوردن از بلندی پرت شدن و تصادف اما اگر شما دچار پوکی استخوان و یا سرطان هستید این شکستگی می تواند حتی با اتفاقی ساده مانند عطسه اتفاق بیفتد در هنگاه شکستگی ستون فقرات استخوان و یا همان مهره های کمر شما دچار شکستگی می شود برای درمان شکستگی ستون فقرات راه های متعددی وجود دارد که اکثر این راه ها غیر جراحی هستند و اگر شما پوکی استخوان و سرطان نداشته باشید پس از مراجعه به پزشک و تصویر برداری از ستون فقرات با استفاده از راه درمان پیشنهادی پزشک طی 2 الی 3 هفته بهبود پیدا می کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۷
علیرضا امیری

تومور نخاع توده ای بافتی از جنس بافت های بدن خود فرد می باشد که در اطراف نخاع و یا در ستون فقرات به وجود می آید این بافت ها به مروز زمان رشد می کنند و بیشتر می شوند و با راه هایی که بدن سلول های نرمال را کنترل می کنند قابل کنترل نیستند. این تومورها به 2 دسته تقسیم می شوند خوش خیم ( غیر سرطانی ) و بد خیم ( سرطانی ) و از آنجایی که نخاع جایی بسیار حساس می باشد درمان تومور نخاع باید توسط پزشکی حرفه ای و کار بلد انجام شود پس به یاد داشته باشید پس از تشخیص این بیماری سعی کنید برای جراحی و درمان به پزشکی حاذق مراجعه کنید پس از جراحی و برداشتن تومور دوران نقاهت بیمار می تواند بسته به حال بیمار بین 10 تا 14 باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۵
علیرضا امیری

جراحی شنت مغزی در شیراز یکی از راه های درمان بیماری هیدروسفالی ( آب آوردن مغز ) است. در این روش یک شانت به صورت جراحی وارد بدن می کنند که به اصطلاح شانت گذاری مغزی نامیده می شود این شانت لوله ای بلند به همراه شیر است که یک سر آن درون مغز و سر دیگر آن درون قفسه سینه یا شکم قرار می گیرد و آب مغزی نخاعی که باعث به وجود آمدن این بیماری شده است از مغز به قسمت های دیگر بدن هدایت می کند که قدرت جذب در آن قسمت بیشتر است، این عمل که باعث کم شدن علائم این بیماری می شود. کاشت شنت معمولا به صورت دائمی می باشد و باید تحت نظر پزشک همیشه کنترل شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۵
علیرضا امیری

در اطراف مغز و نخاع شما مایع مغزی نخاعی (csf ) وجود دارد که مغز و نخاع شما برای انجام وظابف خود به این مایع احتیاج دارد اما در برخی موارد این مایع مغزی نخاعی افزایش پیدا می کند و باعث فشار آوردن به نقاط حساسی از مغز می شود و باید هر چه سریع تر درمان را شروع کرد پس از مشاهده علائم این بیماری باید به پزشک مغز و اعصاب مراجعه کنید پس از معاینه و عکس برداری با توجه به تشخیص پزشک بهترین راه درمان برای شما انتخاب می شود. این بیماری در کودکان و نوزادان شایع تر است اما در بزرگسالان نیز ممکن است اتفاق بیفتد. اگر تمایل دارید درباره درمان آب آوردن مغز اطلاعات بیشتری به دست آورید کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۲
علیرضا امیری

ستون فقرات از تعدادی مهره، دیسک و استخوان که در کمر واقع شده اند تشکیل شده است که کار اصلی آن محافظت از نخاع ( عضو حیاتی بدن ) و حمایت وزن بالا تنه است حال اگر هر گونه مشکلی برای استخوان ها، و مهره ها، دیسک و نخاع شما به وجود بیاید و با درمان های غیر جراحی و دارو قابل پیشگری نباشد احتیاج به جراحی ستون فقرات می باشد که شما می توانید با مراجعه به پزشک مغز و اعصاب و عکس برداری از ناحیه ای که دچار درد و التهاب است بهترین راه درمان را برای از بین رفتن مشکل در ستون فقرات طبق نظر پزشک انتخاب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۰۵
علیرضا امیری

پارکینسون بیماری اختلال عصبی می باشد که به محض اینکه دوپامین مغز نسبت به استیل کولین کاهش یابد علائم آن در بدن به وجود خواهد آمد این بیماری درمان قطعی ندارد ولی می توان با مصرف دارو تا حد زیادی آن را کنترل کرد. پس از مشاهده علائم این بیماری در بدن باید به پزشک مغز و اعصاب خوب مراجعه کرد پس از آزمایش های لازم و تشخیص بیماری پزشک بهترین درمان را برای شما انتخاب خواهد کرد. در برخی از موارد پزشک از جراحی برای درمان پارکینسون نیز استفاده می کند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۰۳
علیرضا امیری

طب سنتی شیراز

طب سنتی و طب سنتی شیراز در ایران ریشه دار است. طب سنتی در ایران به زمان های قدیم بر می گردد. زمانی که هیچگونه داروی شیمیایی وجود نداشت. ما در این مقاله قصد داریم که در مورد طب سنتی و طب سنتی شیراز صحبت کنیم و برای شما لیستی از بهترین مراکز طب سنتی شیراز را نمایش دهید.

 

طب سنتی شیراز

 

ما در این مقاله درمورد طب سنتی شیراز با شما صحبت می کنیم

 

طب سنتی چیست؟

طب سنتی یک نوع علم پزشکی می باشد. داروهای طب سنتی از گیاهان و گیاهان خودرو تهیه می شود. در طب سنتی از هیچ گونه دارو شیمیایی استفاده نمی شود. این طب در سراسر کشور ریشه دوانده و توانسته طرفدارانی را برای خود جمع کند. یکی از شهرهای کشور ما که دارای این نوع طب است شیراز می باشد. بنابراین ما در ادامه این مقاله به طب سنتی شیراز می پردازیم.

 

سلامتکده طب سنتی شیراز

 

ما در این مقاله به سوال طب سنتی چیست پاسخ می دهیم.

 

طبیب طب سنتی کیست؟

طبیب طب سنتی همانطور که از اسمش معلوم است یک پزشک است. این پزشک با یادگیری علم طب سنتی مشغول به کار در طب سنتی و طب سنتی شیراز می شود. این پزشک با تجویز داروهای گیاهی شما را درمان می کند.

 

مطب دکتر ملک پور طب سنتی شیراز

 

ما در این مقاله پاسخ سوال طبیب طب سنتی کیست را به شما می دهیم.

 

آیا طبیبان طب سنتی مجوز کار دارند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، بله. همانطور که هنگامی که یک پزشک یک مطب را احداث می کند باید مجوز کار بگیرد، طبیبان طب سنتی و طب سنتی شیراز نیز باید مجوز کار کردن خود را بگیرند.

 

بهترین دکتر طب سنتی در شیراز نی نی سایت

 

ما در این مقاله به سوال آیا طبیبان طب سنتی مجوز کار دارند پاسخ می دهیم.

 

معرفی چند داروی گیاهی

ما در این مقاله فقط و فقط قصد معرفی چند نمونه از داروهای گیاهی را داریم. بنابراین ما هیچ گونه و به هیچ وجه تضمین نمی کنیم که این داروها اثر بخش باشند. بنابراین قبل از مصرف این داروها به پزشک طب سنتی شیراز مورد نظر مراجعه کنید. در آخر توجه داشته باشید که ما فقط و فقط این داروها را جهت آشنایی شما معرفی می کنیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۴
علیرضا امیری

با متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز آشنا شوید

متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز شاید جزء تخصص هایی در شیراز باشد،که گروهی از ما هیچ نیازی به مراجعه و زیر نظر یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز را در خود نمی بینیم شاید به خاطر آب و هوای خوب شیراز یا خلق و خوی ما شیرازی هاست که تغذیه یا رژیم را جزء آگاهی های ذاتی خودمان  بحساب می آوریم. ولی از این نکته غافل هستیم که داشتن تغذیه خوب و کامل و یا گرفتن رژیم چاقی یا لاغری اگر از راه علمی و تخصصی پیش برود خیلی نتیجه سریعتر و بهتری خواهد داشت و  منشا بسیاری از بیماری های ما ریشه در تغذیه ما دارد.

 

 

 

راستی اگر این سوال برای شما پیش آمده که متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز دقیقا چه کاری برای ما انجام می دهد و تخصصش به چه کار می آید ما در این مقاله بر آن شدیم تا شما را بیشتر با متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز آشنا کنیم، این تخصص بسیار کارآمد ولی کمتر آشنا برای گروهی از ما که شاید همه ی ما آشنایی کامل با آن نداریم.

 

وظیفه متخصص تغذیه و رژیم درمانی چیست؟

متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز با تهیه لیستی از بایدها و نبایدهای خوراکی شما را به سوی زندگی سالم تری که سلامت روح و جسم شما را به همراه داشته باشد، سوق می دهد و آسیب نرسیدن به سلامت جسمی شما، در کنار داشتن رژیم چاقی یا لاغری گزینه ای است که متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز پیش از شما کاملا به آن توجه کرده است.اگر به طور دائم و همیشه زیر نظر یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز باشید سلامتی و اندامی ایده آل هدیه ای است که نصیبتان خواهد شد.

 

 

 

تغذیه به مجموع غذاهایی گفته می شود که شما مصرف می کنید و توجه و دانستن میزان ویتامین و میزان انرژی دریافتی شما از انواع مواد خوراکی که در شبانه روز می خورید از تخصص های متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز بحساب می آید. متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز متخصصی است که به خواص تمام موادغذایی کاملا آگاه است و تغذیه علمی است که متخصص  تغذیه و رژیم درمانی در شیراز کاملا به آن احاطه دارد. متخصص تغذیه و رژیم درمانی در شیراز به شما کمک می کند که سبک زندگیتان را بطور صحیح اصلاح کنید و تغذیه شما متناسب با وضعیت زندگیتان و توجه به فاکتورهایی همچون سن شما، چاقی یا لاغری شما، در صورت بیماری خاصی که داشته باشید در نظر گرفتن این مورد و خلاصه تمام گزینه هایی که برای یک تغذیه کامل و ایده ال به آن نیاز دارید، باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۰
علیرضا امیری