مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

آموزشگاه آرایشگری با شهریه اقساطی

سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۶ ق.ظ

امروزه با توجه به هزینه های بالای دوره های آموزش آرایشگری برخی آموزشگاه ها این کار را انجام میدهند مثل آموزشگاه آرایشگری درج شده در پی جو ، آموزشگاه آرایشگری شیراز رو میخوای اینجا ببین.

آموزش آرایش و پیرایش زنانه
در دوره آموزش آرایش و پیرایش، روند کامل مهارت های هفتگانه آرایشگری(مبتدی) جهت دریافت جواز تاسیس سالن به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به آرایش و پیرایش از جمله: آموزش رنگ و مش، آموزش مانیکور و پدیکور، آموزش شینیون، آموزش کوتاهی مو، آموزش میکاپ، آموزش اصلاح و ابرو و آموزش پاکسازی پوست می شود. هنرجو در این دوره مهارت های هفت گانه آرایشگری جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای و تاسیس سالن، می آموزد. هدف این دوره آموزشی آشنایی افراد با تمام شاخه های مهم آرایشگری است تا بتوانند از بین رشته های موجود در این دوره، علاقه و استعداد خود را پیدا کنند و به صورت حرفه ای و تخصصی وارد رشته مدنظر خود شوند.بهترین آموزشگاه آرایشگری شیراز رو توی سایت آموشگاه ها ببین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۶
علیرضا امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی