مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

لیست کارواش های شیراز

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۰۷ ب.ظ

کارواش خوب در شیراز
تعداد زیادی از کارواش ها و همچنین کارواش های نانو در شیراز ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip کارواش ها در سایت پی جو ، به مردم کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از کارواش خاص یا یک کارواش معتبر در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط کارواش مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

خدمات مرتبط با کارواش چیست؟
خودروشویی یا کارواش (car wash) مکانی برای شست‌وشوی بیرون و گاهی داخل وسایل موتوری است . کارواش‌ها می‌توانند دستی یا خودکار باشند.کارواش عمل شست و شو را با فشار زیاد آب انجام می دهد به همین دلیل از نظر زمانی و میزان مصرف آب،صرفه جویی قابل توجهی نسبت به شست و شو با شلنگ اب معمولی انجام می شود.

کارواش حرفه‌ای در شیراز
پرسنل یک کارواش خوب در شیراز و مورد اعتماد، باید بتوانند نوع رنگ خودرو شما را تشخیص دهند و از مواد شوینده مناسب برای بدنه اتومبیل شما استفاده کنند. در یک کارواش حرفه‌ای فشار آب به شکلی تنظیم می‌شود که به رنگ خودرو شما آسیب نرساند و همینطور از یک کارواش خوب انتظار می‌رود برای خشک کردن خودرو بعد از شستشو از دستمال‌های زبر و کثیف استفاده نکند. در کارواش‌های مدرن امروزی، از باد نسبتا گرم برای خشک کردن بدنه خودرو استفاده می‌کنند که بسیار بهتر از خشک کردن با دستمال است؛ زیرا استفاده از دستمال می‌تواند باعث ایجاد خط و خش بر روی بدنه خودرو شود.
در بخش صفرشویی و تمیزکاری داخل کابین خودرو، از یک کارگاه کارواش حرفه‌ای انتظار می‌رود که از مواد شوینده مناسب و مخصوص برای شستشوی صندلی‌های استفاده کند و از ابزاری مانند فرچه‌های ریز برای تمیز کردن درز‎‌های داخل اتومبیل به کار گیرد. پرسنل کارواش ابتدا باید جنس رویه صندلی‌ها، سقف، کف و داشبورد را تشخیص دهد و طبق آن از مواد شوینده مناسب استفاده کند. در کارواش‌های مدرن و حرفه‌ای، از واکس‌های خوشبو برای براق کردن صندلی‌های چرم اتومبیل‌ها استفاده می‌شود.
همچنین در یک کارواش خوب، پس از صفرشویی و تمیزکاری اولیه داخل خودرو، از واکس براق کننده برای داشبورد استفاده می‌کنند و در چنین حالتی پرسنل آن کارواش باید جنس داشبورد خودرو شما را تشخیص دهند تا بتواند از مواد مناسب برای واکس داشبورد استفاده کند.
اگر شما از صاحبان خودرو‌های لوکس وارداتی هستید، حتما به شما پیشنهاد می‎کنیم که خودرو خودتان را به کارواش‌های معتبر و حرفه‌ای ببرید زیرا به طور معمول رنگ بدنه خودرو‌های لوکس به صورت چند لایه قرار گرفته‌اند و این لایه‌ها بسیار حساس هستند. در کارواش‌های حرفه‌ای برای خودرو‌های این چنینی از آب استفاده نمی‌کنند و معمولا سعی بر این است که از روش‌هایی استفاده کنند که کمترین آسیب را به رنگ خودرو بزند. تشخیص نوع چوب، در اتومبیل‌هایی که از چوب یات در طراحی داخلی آن‌ها استفاده شده است، ویژگی یک کارواش حرفه‌ای است که از این طریق پرسنل کارواش می‌توانند نوع واکس چوب را مشخص کنند.
پرسنل یک کارواش حرفه‌ای، نباید از هیچگونه مواد شوینده قوی برای شستشوی رنگ مات استفاده کنند، زیرا رنگ‌های مات اتومبیل‌ها بسیار حساس هستند و باید از مواد شوینده مخصوص آن‌ها استفاده شود. برای اطلاع از قیمت کارواش در شیراز می توانید با شماره های درج شده در لیست زیر می توانید تماس گرفته و اطلاعات کسب کنید.

کارواش بدون آب شیراز
منظور از کارواش بدون آب یا کارواش نانو کارواشی است که در آن یا از مصرف آب خبری نیست یا اگر احیانا نیاز به آب باشد مقدار خیلی کمی آب استفاده میشود و این کار امروزه با یاری گرفتن از تکنولوژی نانو میسر شده است در کارواش نانو به جای مصرف حجم زیادی آب تنها از یک ماده شوینده نانو و دستمال میکروفایبر برای تمیزی ماشین استفاده می شود که گاهی به این کارواش ، کارواش سبز هم می گویند.
استفاده از کارواش نانو راحت تر است یا کارواش سنتی ؟
همه ما روش استفاده از کارواش سنتی به خوبی آشنا هستیم اما کمتر کسی از معایب و مشکلات این کارواش آگاه است یکی از بزرگترین مشکل شستشوی ماشین با آب در کارواش‌های سنتی ، هدر رفتن حجم زیادی آب و تولید مقدار قابل توجهی پساب است همچنین تمیزی ماشین در روش شستشوی ماشین با آب از ماندگاری بالایی برخوردار نیست پس روش استفاده از کارواش سنتی شاید به ظاهر راحت تر از روش استفاده از کارواش نانو باشد اما آسیب های جبران ناپذیری که این روش ممکن است به خودرو شما وارد می کندارزش این راحتی ظاهری را ندارد. اطلاعات کارواش بانوان شیراز را می توانید از طریق لیست زیر کسب نمائید.

کارواش سیار شیراز
قیمت کارواش در محل چگونه تعیین می‌شود؟
کارواش سیار در محل به دلیل سیار بودن و گستردگی کار ، هزینه کارواش سیار را تا مقدار قابل توجهی پایین آورده تا شما مشتریان گرامی در انتخاب خود به هیچ وجه سردرگم نشوید. کارواش شبانه روزی در شیراز را می توانید از طریق لیست زیر کسب کنید .

  • اول از همه هنگام محاسبه قیمت کارواش سیار به هیچ وجه نیاز به پرداخت انعام نیست.
  • هزینه کارواش سیار در همه شرایط مناسب تر از روش سنتی می باشد.
  • نیازی به رفت و آمد و صرف بنزین و ریسک تصادف و… نیست. فقط با یک تماس درب منزل شما هستیم.
  • سرویسی که شما سفارش می دهید اختصاصی است و نیاز به انتظار و صف ندارد.
  • با سفارش خدمات ما ، متوجه اختلاف قیمت کارواش سیار و روش های سنتی می شوید.
  • خدمات ما در هر محلی قابل ارائه است و محل شما ربطی به قیمت کارواش سیار ندارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۹
علیرضا امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی