مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

رنگ و لایت ، آمبره و سامبره مو در شیراز

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ

از کجا می توانیم مرکز رنگ و لایت ، آمبره و سامبره مو خوب در شیراز را بشناسیم؟
تعداد زیادی از مراکز رنگ و لایت ، آمبره و سامبره مو در شیراز ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip مراکز در سایت پی جو ، به مردم کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از مرکز رنگ و لایت ، آمبره و سامبره مو خاص یا یک مرکز رنگ و لایت ، آمبره و سامبره مو معتبر در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات ، نمونه کار مرکز و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط مرکز مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

خدمات مرتبط با مرکز رنگ و لایت ، آمبره و سامبره مو چیست؟
لایت یا مش کردن, روشی در رنگ کردن مو است در این روش دسته‌هایی از موی سر را جدا می‌کنند.سپس توسط دکلره کردن (اگر تنها نیاز به یک رنگ بری مختصر دارید از روش دکوپاژ استفاده نمایید) دسته های مو را روشن نمایید.

آمبره و سامبره مو هر دو به معنای تغییر در درجه روشنایی مو از تیره به روشن است. در واقع این دو تکنیک زیر مجموعه بالیاژ مو است. با این تفاوت که در مدل آمبره رنگ تیره از ریشه شروع می شود. هر چه به ساقه می رسیم. رنگ روشن تر می شود. اما این تغییر خیلی سریع و محسوس صورت میگیرد. طوریکه مرز این تضاد رنگی معلوم است. در ضمن در تکنیک آمبره مو روشنی ها و خط های دکلره خیلی منظم تر از سامبره مو است. در تصاویر پایین چند مدل مو آمبره مشاهده می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۸
علیرضا امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی