مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

درمان وسواس در شیراز

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۷ ب.ظ

درمان وسواس در شیراز
در اختلال وسواس، فکری استرس‌ زا، ناخوشایند و بی‌ربط دائم سراغ فرد می‌آید و فرد درنتیجه‌ رنج ناشی از این فکر و عدم توانایی در بیان این رنج، احساس نیاز می‌کند که یک رفتار خاص را دائماً تکرار کند. وسواس نوع ها و شدت های مختلفی دارد که با مراجعه به روانشناس و یا پزشک قابل درمان خواهد بود، اگر احساس کردید که در برخی از کار ها دچار وسواس شده اید و حس کردید عزیزانتان دچار این بیماری شده اند باید به روانشناس مراجعه کنید او با بررسی حالات شما و شدت بیماری وسواس درمان را یا به صورت غیر دارویی و یا با ارجاع شما به روانپزشک درمان را به صورت دارویی آغاز می کند تا باعث بهبود شما شود، ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم برای درمان وسواس در شیراز به مراکز، روانشناس و یا روانپزشکی با تجربه و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید.

نشانه های وسواس 
وسواس ها به دو دسته وسواس ذهنی و فکری و وسواس عملی تقسیم می شوند که عبارت اند از

وسواس ذهنی یا فکری

وسواس آلودگی و وسواس نجس و پاکی : احساس می کنید همه چیز کثیف است و به کثیفی های اطرافتان به طور مداوم فکر می کنید
نگرانی درباره از دست دادن کنترل خود : به طور دائم در این فکر هستید که رفتار ناشایستی از شما سر بزند و به دیگران آسیب بزنید.
نگرانی درباره آسیب زدن به دیگران : دائما در این فکر هستید که به دلیل بی احتیاطی شما دیگران آسیب می بینند.
وسواس های مرتبط با کمال گرایی : ترس گم کردن وسایل، ناتوانی در تصمیگیری درباره نگه داشتن و یا نگه نداشتن وسایلتان و یا نداشتن تقارن اشیا مثل کتاب های کتب خانه شما را اذیت می کند.
وسواس جنسی : افکار یا تصاویر جنسی ممنوع در ذهن درباره اطرافیان و یا کودکان
وسواسی مذهبی : نگرانی درمورد زیر سئوال بردن خدا یا توهین به مقدسات و نگرانی بیش از حد درمورد درست و غلط بودن امور اخلاقی
وسواس عملی

وسواس شستشو : شستن دست ها و نظافت منزل به صورت مکرر و یا طولانی بودن زمان دوش گرفتن،مسواک زدن و...
وسواس چک کردن : چک کردن دائمی گوشی همراه، نگرانی از گم شدن اشیا، چک کردن شرایط جسمی خودتان به صورت مکرر و زیاد
وسواس تکرار : تکرار فعالیت های روزمره، دوباره خوانی یا دوباره نویسی
اجبارهای ذهنی : چند بار فکر کردن به یک اتفاق مشخص، شمارش در حین انجام یک تکلیف تا رسیدن به یک شماره ی “خوب”، “درست” یا “امن” و...
تمامی این وسواس ها می توانند علائمی بیشتر نیز داشته باشند که در حوصله این مقاله نیست اما اگر با خواندن این وسواس ها احساس می کنید خودتان و یا عزیزانتان دچار وسواس هستید حتما برای درمان اقدام کنید.

درمان وسواس در شیراز
شما می توانید با کمک گرفتن از یک روانشناس و یا روانپزشک خوب این بیماری را هر چه سریع تر از خود دور کنید بسته به شدت وسواس شما درمان را یا به صورت دارو و یا به روش های غیر دارویی بسته به خلقیات هر فرد آغاز می کنند افراد با تجربه در این زمینه شیوه جدیدی از زندگی را به شما آموزش می دهند تا از وسواس های به وجود آمده در زندگیتان روز به روز فاصله بگیرید و اگر طبق دستور پیش بروید هر چه زودتر وسواس شما درمان خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۷
علیرضا امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی