مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

لیست آزمایشگاه های تشخیص طبی شیراز

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۱۶ ب.ظ

از کجا می توانیم آزمایشگاه تشخیص طبی در شیراز را بشناسیم؟
تعداد زیادی از آزمایشگاه های تشخیص طبی و پزشکان سایر تخصص ها ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip  پزشکان متخصص در سایت پی جو ، به بیماران کمک می کند که  اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از پزشکی خاص یا یک آزمایشگاه تشخیص طبی خوب در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات ، نمونه کار آزمایشگاه و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط آزمایشگاه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

آزمایشگاه تشخیص طبی چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟
حتماً تا به حال پیرامون خود به مواردی برخورده‌اید که پزشکان با مشاهده‌ی برخی نشانه‌های بیماری، انجام آزمایش را ضروری دانسته‌اند. آزمایش خون در آزمایش‌گاه‌های طبی بیمارستان‌ها یا آزمایش‌گاه‌های خصوصی و مستقل از مراکز درمانی و بهداشتی انجام می‌شود. آزمایشگاه‌ها شامل بخش‌های مختلف با وظایف مختلف می‌باشند. بسیاری از آزمایشگاه‌ها از بخش‌های هماتولوژی، بیوشیمی، بانک خون، میکروب‌شناسی، ایمونولوژی، سرولوژی و ... برخوردارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۳۱
علیرضا امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی