مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

لیست باشگاه های ایکس بادی در شیراز

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۱۷ ب.ظ

از کجا می توانیم باشگاه ایکس بادی خوب در شیراز را بشناسیم؟
تعداد زیادی از باشگاه های ایکس بادی در شیراز ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip باشگاه ها در سایت پی جو ، به مردم کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از باشگاه ایکس بادی خاص یا یک باشگاه ایکس بادی معتبر در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط باشگاه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

خدمات مرتبط با باشگاه ایکس بادی چیست؟
ایکس بادی ورزشی است که از متد EMS استفاده می‌کند. این متد به معنای تحریک الکترونیکی عضلات است. در این روش دستگاه پالس‌های الکترونیکی را به صورت مستقیم به عضلات ارسال می‌کند. همین کار باعث می‌شود تا در یک تمرین ۲۰ دقیقه‌ای، سرعت عضله‌سازی در بدن شما تا ۵ برابر بیشتر شود. همینطور این ورزش سرعت چربی سوزی را تا ۳ برابر افزایش می‌دهد. ایکس بادی از جلیقه‌هایی در کنار دستگاه استفاده می‌کند که به جلیقه‌ های Xbody معروف هستند. این جلیقه‌ها از انعطاف و عملکرد بالایی برخوردار هستند. این جلیقه‌ها، الکترودها و کابل‌هایی دارند تا بتوانند پالس‌های الکترونیکی را به بدن انتقال دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۶
علیرضا امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی