مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

بهترین برگر در شیراز

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۲۲ ب.ظ

از کجا می توانیم برگر فروشی خوب در شیراز را بشناسیم؟
تعداد زیادی از برگر و همبر فروشی های شیراز ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip برگر فروشی ها در سایت پی جو ، به مردم کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از یرگز فروشی خاص یا یک برگر فروشی معروف در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط برگر فروشی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

خدمات مرتبط با برگر فروشی چیست؟
همبرگر گونه‌ای ساندویچ است که شامل یک برگ گوشت چرخ‌کرده‌است که در میان یک نان گردِ میان بریده قرار می‌گیرد.گوشت همبرگر بیشتر گوشت گاو است و ممکن است به صورت کبابی درست شود یا سرخ شود. میان گوشت و نان همبرگر معمولاً کاهو، سس گوجه فرنگی یا سس مایونز، خردل، پیاز و دیگر مخلفات هم قرار داده می‌شود. همبرگر را معمولاً در بشقاب در کنار سیب زمینی سرخ کرده یا چیپس سرو می‌کنند.همبرگر تقریباً در تمام کشورها با همین نام نامیده می‌شود، بجز در انگلستان که به آن بیف‌برگر یا برگر می‌گویند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۶
علیرضا امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی