مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

انتخاب دندانپزشک متخصص ارتودنسی شیراز
تعداد زیادی از دندانپزشکان متخصص ارتودنسی و پزشکان سایر تخصص ها ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip پزشکان متخصص در سایت پی جو ، به بیماران کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از پزشکی خاص یا یک دندانپزشک متخصص ارتودنسی شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات ، نمونه کار دندانپزشک و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط دندانپزشک مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

متخصص ارتودنسی شیراز چیست و متخصص ارتودنسی کیست؟
ارتودنسی (به فرانسوی: Orthodontie) یکی از رشته‌های تخصصی دندان‌پزشکی است. این کلمه مرکب است از دو واژهٔ لاتین «ارتو» به معنای «راست» و «درست»، و «ادوس» یا مشتق آن «دنس» به معنای «دندان». ارتودنسی یکی از مهم‌ترین رشته‌های تخصصی دندانپزشکی است.

ارتودنتیست یا متخصص ارتودنسی دندانپزشکی است که پس از گذراندن دوره ۶ ساله عمومی و چند سال کسب تجربه بالینی، یک دوره تخصصی تمام وقت ۳ ساله را سپری نموده و با اتمام یک پایان نامه تحقیقی در زمینه ارتودنسی قادر به تشخیص و درمان اصولی ناهنجاری های دندانی، فکی به منظور برقراری تناسب و زیبایی صورت و دندانها می باشد.

https://en.wikipedia.org/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۳۰
علیرضا امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی