مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

لیست فروشگاه های ایزوگام در شیراز

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۷ ب.ظ

ویژگیهای عمومی قیر:

  • غیر قابل نفوذپذیری در مقابل آب و رطوبت
  • مقاومت در برابر اسید ها و بازها ونمک
  • چسبندگی

معایب قیر:
قیر در وضعیت های زیر برخی از خواص خود را از دست میدهد، به طوری که نمی توان آن را به خوبی استفاده کرد.

  • تجزیه شدن در دمای زیاد و تبدیل آن به زغال توام با اشتعال
  • تغییر شکل در مقابل فشار و حلال ها
  • معایب عایق قیرگونی شیراز:
  • پوسیدگی این عایق به مرور زمان
  • پارگی بر اثر نشت های احتمالی ساختمان
  • عمر مفید قیرگونی به طور متوسط کمتر از 4 سال بوده و ترمیم آن به مشکلات اجرایی زیاد و هزینه های قابل توجه همراه است.
  • آلودگی محیط زیست را به دنبال دارد.

اجزای تشکیل دهنده عایق پیش ساخته در شیراز:
متشکل از دو لایه نمدی است که لایه زیرین از فلت الیاف شیشه و لایه رویین از جنس منسوجات پلی استر است. این دو لایه به وسیله مذاب قیر اصلاح شده با مواد پلیمری اصلاح می گردد، به هنگام بسته بندی برای جوگیری از چسبندگی هز طرف عایق با مواد ریزدانه و فیلم پلاستیکی روکش می گردد.

نقش عایق در صرفه جویی انرژی - ایزوگام شیراز:
عایق کاری ساختمان در شیراز نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک نگه داشتن ساختمان در فصل تابستان دارد. به کمک عایق کاری می توان یک خانه را در زمستان 5 درجه گرمتر و در تابستان 10 درجه خنک تر نگه داشت. براساس مقررات ملی ساختمان تمامی ساختمان های که ساخته می شوند باید به اندازه کافی عایق کاری شوند با عایق کاری سقف مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان 35% تا 40% کاهش می یابد.با عایق کاری دیوارهای خارجی ساختمان مصرف انرژی 15% کاهش و با عایق کاری کف ساختمان مصرف انرژی 5% کاهش می یابد.
فروشگاه های ایزوگام در شیراز

راهنمای جست و جوی بهترین فروشگاه های ایزوگام در شیراز
اگر به دنبال بهترین فروشگاه ایزوگام شیراز می گردید، اگر در انتخاب فروشگاه ایزوگام خوب در شیراز دچار سردرگمی هستید ، بهتر است بدانید که پی جو به عنوان مرجع معرفی فروشگاه های ایزوگام در شهر شیراز لیست کاملی از فروشگاه های ایزوگام را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به پروفایل فروشگاه مورد نظر بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به فروشگاه مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید.

شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از فروشگاه های ایزوگام معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و فروشگاه ایزوگام مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید.

اگر فروشگاه ایزوگام مدنظر خود را می شناسید با استفاده از دکمه جست و جو موجود در سایت نام فروشگاه ایزوگام مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت داشتن پروفایل در سایت پی جو تمامی اطلاعات فروشگاه شامل اطلاعات تماس ، آدرس ، شرح کامل خدمات فروشگاه مورد نظر خود را مشاهده کرده و با اطلاعات کافی به آنها مراجعه فرمایید.

چسب ایزوگام در شیراز - ایزوگام کار در شیراز - ایزوگام نانو در شیراز - قیمت ایزوگام در شیراز - نصب ایزوگام شیراز - قیمت قیرگونی در شیراز - نصاب ایزوگام شیراز - بهترین مارک ایزوگام در شیراز

از کجا می توانیم فروشگاه ایزوگام خوب در شیراز را بشناسیم؟
تعداد زیادی از فروشگاه های ایزوگام در شیراز ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip فروشگاه ها در سایت پی جو ، به مردم کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از فروشگاه ایزوگام خاص یا یک فروشگاه ایزوگام معتبر در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط فروشگاه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

خدمات مرتبط با فروشگاه ایزوگام چیست؟
ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از قیر و الیاف مختلف مصنوعی می‌باشد که به وسیله گرما چسبانده می‌شود تا از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری کند که معمولا عمر آن حدود ۱۰ سال می‌باشد. همچنین امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها در مرحلهٔ پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت‌بام، ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی صورت میگیرد که جالب است بدانید که تا ۴۰ سال پیش غایق بندی ساختمان‌ها که به صورت سنتی با استفاده از قیر و آسفالت انجام می‌گرفت مقاومت بسیار خوبی را نداشتند و با گذشت زمان و پیدایش عایق‌های مختلف ایزوگامی جای خود را به این عایق‌های مقاوم و بادوام دادند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۱
علیرضا امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی