مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

مشاغل برتر

معرفی کسب و کار های معتبر ایران

چه موقع به دکتر متخصص پوست مراجعه کنیم؟

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۵۶ ق.ظ

 

چه زمان به دکتر متخصص پوست و مو در شیراز باید مراجعه کنیم؟

از مهمترین دلایل مراجعه به متخصص پوست:

آکنه
اگر به نوعی از آکنه مبتلا باشید که نسبت به درمان‌های بدون نسخه، واکنش مثبت نشان نمی دهد، بهتر است که ادامه روند فعلی را متوقف کنید و به متخصص پوست مراجعه کنید. متخصص پوست می‌تواند تعیین کند که کدام نوع از درمان‌های تجویزی دارای بیشترین اثربخشی برای نوع آکنه شما هستند و بیشترین تناسب را با سبک زندگی شما دارند.

سرطان پوست
متخصص پوست شیراز می‌تواند روند غربالگری را برای تشخیص سرطان پوست انجام بدهد. بنابراین، بهتر است از متخصص پوست بپرسید که در صورت مواجهه با کدام نوع از تغییرات پوستی و براساس کدام برنامه زمانی باید برای پیگیری غربالگری‌های لازم به درمانگاه یا مطب مراجعه کنید. اگر در گروه افراد در معرض خطر قرار داشته باشید،‌ باید معاینه و غربالگری سالانه را جدی بگیرید. افراد دارای موهای روشن،‌ چشم‌های روشن و آنان که سابقه آفتاب‌سوختگی دارند، در همین گروه قرار می‌گیرند. تشخیص زودهنگام سرطان پوست از طریق معاینات منظم و دقیق، برای درمان‌های موفقیت‌آمیز واقعا حیاتی است.

اگزما
این بیماری پوستی مزمن با التهاب، ‌خارش و پچ‌های پوسته‌دار روی پوست شناخته می‌شود و واقعا فرد بیمار را آزار می‌دهد. متخصص پوست می‌تواند راه‌های مختلفی را برای مدیریت اگزما در نظر بگیرد و در صورت لزوم هم داروها و روش‌های درمانی مناسب را برای فرد بیمار تجویز کند.

آسیب‌های پوستی
اگر می‌خواهید که آسیب‌های پوستی خودتان را به حداقل برسانید یا این‌که مراقب از پوست در مقابل روند برای شما مهم است، می‌توانید به متخصص پوست مراجعه کنید. این متخصصان می‌توانند محصولات مناسبی را به شما معرفی کنند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۱
علیرضا امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی